Wednesday, June 23, 2010

Does AGE has to be taken into count?


Another entry for today. 2 entries in 1 nite. In my previous entry, aku mmg ngah hppy. In fact! Sgt hppy. I jst finishd talking to some1 who understand me the most. And **** make me realized that cinta x smestinya memiliki. I dun noe whther to believe in love lg ato x..its almost 4 months now..(yaka?) herm. But we dun seems to get along very well rn’t we syg? Dear you..sry sgt ive been hurting you slama ni.... :(

..sgt2 sakitkn org yg byk b’krban utk aku. All these while mmg i nvr been serious in love. Nvr. as long as i can remember...hny dgn mr I and mr A je learn to be loyal and to be serious in this thing call "love". tp mcm x kemana. Ive been looking, been searching.. napa? knapa??..I da setia. Dia pn..but y cn’t we get along? I noe, stengah2 org might jst ignore bende ni. and keep hoping for their gf/bf to chnge. but i nak my marriage to last 4ever. Byk sgt ppl surround me yg cerai..curang..sbb tu i t’lalu choosey. i used to ask him untuk ubah itu..ubah ini..cm yg i nk. I was wrong.. he did everything to satisfy me.. almost everything. Tp the only fct yg i and i think sma org patut thu is.. people can chnge bcos of love. Jst to keep u besids them.dan xnk ditinggalkn. But hwbout life after marriage? Dlu xde ikatan..n pas ade ikatan.. mungkin kn dia blk kpd prngai asalnye? mungkin kn? ..wut do u think??

Lepas pk,..aku br sdar. Mmg kita leh xcpt psangan kita 4 who they are. KAMI pn boleh..tp msalah asyik dtg. mcm2 dugaan that weve faced together. Mcm2...but a fren bgtau aku..in order to chnge people.. kita kna ubah diri sndri dlu. I admit, byk2 prngai yg i x ska tu.. wlopn minor, tu adalah perangai KAMI. Both of us sama. Cna aku nk mntak dia ubah.. klo aku sndri x ubah?

Its not about age. Really. its about US. Mcm2 die dh wat untuk slamatkn hubungan ni.. and i thank you for that syg.. sgt2.

below is 1 of the exmple of our cnversation. bkn la xectly the same..tp mksudnye sama.
me: "b i rsa umo cam i ni da ptut kawen agaknya?"
him: "then..gi la kawen. hehe"

**me majok.


me: "camni ja syg u kat i..stakat ni ja? (strt mereben..)
him: " u ni ngarut. u yg ckp nk camtu. ske ati u la. mls pk."

..

dont u gys think i dsrve utk dipujuk? mmg ptut kn? ..ka am i too snstve?
dia cuma perlu ckp,..x lah syg. i guraw ja.. but he didnt.

bwh ni.. wll b my last msg to him. (klo btol we r not meant 2 be together.)



Rsanya kali n i kalah gk in our battlefield of love. Mesti ada yg kecam kita sbb dr awl hbungan ni started out pn.. xde spe yakin yg itll last 4evr kn? Not even 4 mnths..tp kita da usaha kn syg..but i guess it has to end tonite..

..

dlu i slalu wish for some1 untuk jga aku..tp slh..sgt salah.
erm. i didn't make any decision yet. tatahu hala tuju hubungan ni.

siyesly...i’m not in the wrld rite now. Adakah aku trlalu terinfluence oleh “kwn” aku tu. Urgh..hpe not.. maybe i deserve smone btter. Dah.

mls pk @#$%^&*()_+_)(*&^%$#$%^&*()!!!!!!!!!!


p/s: I love you. Sumpah.

1 comment: