Friday, June 11, 2010

quote of the day-- "be yourself?"

yak yak!!
ghile lama aku x bloging login neh// tetibe rsa smgat lk.
bkn hapa, tertarik tol aku pd quote "be yourself" neh.. woot woott.
ramai org,..sana sini like to use dis quote. kecoh sal be yourself. tp aku terpaksa admit la yg kbykkan pompuan je yg slalu pakai..ngee. jgn tiru aku la,..apala <-kes prasan hot la ni. budget trend setter o wses!)etc.2

haish.. kdang2 yg wt aku nyampah tu, bingit2 kco sal be yourself alih2 dia sndri pn tiru org. apece?pd aku la, sma org nk jd diri sendri. tp sbtolnya pn, kita hidup ni mmg learn from other people nya act pn, the way people dress,.. people talk. sama gak ngn kita tru artist,.. kita tgk die pkai tudung (tudung yunala, ekin la), kasut, cara dia ckp cnfdnt ka,..mestila kita nk ikot. yg tu bleh plk kita pggil dia as idol?
tp biasala manusia, klo x rsakan diri mreka better dr org lain.. bkn manusia la namanya. tmbah2 zaman skng ni kn..tp

..adakah jika kita x be ourselves ataw kita jst trn out to b a hipokrit?(ERK?)


apa patin mepek ni.
dah dah

arr..rr pening..

No comments:

Post a Comment