Thursday, May 16, 2013

ucapan hari guru.


cikgu Azizah Kasa, cikgu Zainol Ali.
selamat hari guru. growing up with teachers as parents selalu buatkan hidup saya selalu bersama cikgu-cikgu 24 jam sehari (selagi tak tidur). sorg cikgu kat sekolah pun maksimum 2 jam ke 3 kot sesatu kelas. ok saya rindu mak ayah saya. thanks to mak ayah who have shaped me into the person i am today. i am proud to have such a hardworking and dedicated parents/teachers.
Ya Allah, please grant my parents strength, health and happiness. please make me a light in their life, make me a source of laughter and smile, just as they have been for me and please keep them away from worries and grief.

selamat hari guru juga kepada guruguru di srk sultanah asma, smk sultanah asma, semua mmu lecturers, cikgucikgu tuisyen dan juga my BFF Rusputih Ruslin. terima kasih.

No comments:

Post a Comment