Friday, June 1, 2012

rusputih getting married.

rusputih?

rusputih. i knw her since primary school lagi.she was a netball player.masa tu i think we were about 12 y.o camtu.(tah i pnah tell her ke x psal ni..) tp bukan actually noe lah..i saw her plying netbll in my school. we r from differnt primary schools..i wll not ntice her pun kalau x sbb makcik2 kat tepi padang tu duk tunjuk2 dia.oh btw.my school tu girl school.so studnt nya cm "perak" teruja gedik2 klo nmpak boys..and boyish girl cam dia ni la. tah.but bcoz rusputih ni mcm lelaki sket rupa prsnye..dan juga comel cam panAsia,(euw geli) *mata ke atas tangan dibahu* semua girls yg tgk kt tepi pdg itu sgt teruja dengan kekacakan dia...(excluding me!!) -__________-

ok.after i fnished my primary school..with okok pnya result..i masuk sekolah bahiyah.and guess wut..i ternampk plk makcik ni msa orientation week.nek beskal tua hat ada raga ka apa kt dpn? eue.dalam hati ckp..ohh bdk ni skolah sni.gk..kegilaan ramai la nnt.. *puking* nk jadikan cerita..i wat rayuaan nak masuk sultanah asma girls school.n alhamdulillah dapat. n guess wut lagi???1st day at school..makcik ni jugak la yg i jmpa..dalam 1 kelas lak tu!! *sigh*..haha.tempat duduk kami jauh x silap.tapi kami biasa2 ja..but 1 day tu...siyesly i cant rmmbr apa?but kami gaduh dalam kelas.gaduh siap makimakimaki. -walhal i punya lah baik x pnh gaduh pun..maki3 pun apetah lg!! tp sbb bdk ni suka cari pasal..gaduh!! terukk!! then pastu jadi kwn baik.kawan baikk??aik?.pelik?? tp later on msa dah kwn2.. mcm tetny blk napa kita gaduh?n jwpan dia bagi ialah saja. ha tu mmg prangai dia..kadang2 kami bergaduh for the sake dia bosan n dah lama x gaduh dengan i.doesnt mke sense kn? benci! -___________-
the point of this entry created iss because tomorrow is her very big day!!sgt sgt sgt happy for her.this entry i dedicated specially utk my besties sorg ni.seriusly syg..hang slalu ada ngan aku. our relationship ni mcm msing2 tau masing2.tak payah slalu jumpa..xpyh slalu call..but bila one of us perlukan sorang lagi..kita ada untuk masing2.aku tau aku slalu wat mcm aku x kisah kat hng..tapi sbnqnya aku kisah.. almost 14 years dah klo x salah aku kita kwn kn.aku tau hg byk kwn baik..sapalah aku d mata hg.(ceh)but seriously wey.kwn baik yg plg baik yg slalu keep in touch..yg rapat ngn fmily aku..hg sorg ja. i owe you a thousand apologies for not being there for you nanti masa kenduri.sob sob sob*..but ive been there kn..msa hg punya tunang..ngn nikah lahh!!

sry tak dapat jd hg punya pengapit masa kenduri hang, wlopun aku dah xcited ghila(ghila3x!!) n terharu sgt hg mintak aku jd pgapit hg!!(pdahal msa tu tiket p bali da booked..aku yang tak igt tarikh.*mengong*.) ...wuwaaawa~~aku sedih....depa kata jd pgapit jodoh mai cepat...lg lambat la aku kawen weyyyy!! jgn lupa aku akan kapit hg masa nikah nnt okkie!! n balqish too. kn dia kata dia nk pi juga . hg jgn lupa ayat dia retu.."auntie u getting married?" "yes--" "oh i have an idea!!i can be your flower girl!!" hah. comey kn anak nakan aku?


hoh.byk sgt memries aku dengan hang.byk sgt nak list pun.tp..thx slalu igt kat aku..slalu lukis buruk2.bg hadiah masa burfday aku...pos surat masa aku kat mmu..maaf aku bkn kawan baik yg baik.sobs~tapi!!!!!!! lukisan kat atas aku lukis khas untuk hang.sorry...x cantik mana.....5 minit camtu ja aku lukih.;p hg jgn nk kutuk na..tp tu la.. bila aku try wat muka hg happy...x jd mcm muka hang sgt!! sorry na...aku amik klas lukisan last pun masa form 3 dengan cikgu Lee Pek Moi.(..sampai sekarang aku xdak jawapan pasaipa dia duk panggil aku intan? *sigh*)

ngeh. may married life fulfill your dreams na sayang....insyaAllah!sumpah aku sayang hang.jumpa esok.


2 comments:

  1. jadi pengapit cepat dapat jodoh?... huhuuh logikalnye btl... sbb dah dok ats pelamin dgn pngtn.. sure org akan tgk kat pengpit skali kan.... huhuhu

    tp insya ALLAH.. ada rezeki.... ada jodoh.... ada la tu... hhuhuuh

    selamat berpuasa.... dan selamat berhari raya...

    ReplyDelete
  2. hehe!selamat!! ni mesti cikpie kn??

    ReplyDelete